IP TELEFONÍ ÚSTŘEDNA WELLTECH ePBX-100
 
 

 
IP telefonní ústředna

IP telefonní ústředna Welltech ePBX-100 je zařízení nové generace charakterizované označením "all-in-one". Je to pobočková ústředna pro malé a střední podniky. Je navržena pro práci v různých oblastech VoIP aplikacích, jako je automatická odpověď, konferenční hovory, přepojení hovoru, převzetí hovoru, záznamu vzkazu včetně jeho digitalizace a odeslání na e-mail adresáta.

Zákazník má možnost volby různých doplňujících produktů IP telefonie k vytvoření integrovanáho systému umožňující plnohodnotnou komunikaci, jak mezi jednotlivými účastníky ústředny a veřejnými a soukromými telekomunikačními operátory. Možnost směrování odchozích hovorů do sítě různých operátorů nabízí možnost optimalizovat tarifikaci hovorů.

Možností připojení různých typů IP telefonů od různých výrobců má pak uživatel rozsáhlou možnost vybavení jednotlivých pracovišť.

WELL ePBX-100 je moderní pobočková ústředna, která uspokojí všechny Vaše potřeby na volání. Otevře vám nové obzory a pomůže vám naplno využít váš potenciál.

Má všechny běžné funkce klasické (analogové) ústředny:

- podržení/ zaparkování hovoru
- přepojení hovoru
- hudba při čekání
- pseudoprovolba(DISA) či provolba (DID/DDI).

Nabízí rovněž celou řadu dalších komfortních funkcí:

- automatická recepční (spojovatelka)
- denní/ noční režim
- podrobný výpis volání a to včetně zmeškaných (CDR)
- možnost směrování hovorů přes různé operátory podle předčíslí volaného    čísla (např. zahraničí, pevné linky, GSM atd.)
- možnost vzdálené správy IP ústředny
- umožnuje konfortní nastavení přes PC (web management)

Navíc proti analogové tel. ústředně umožňuje řadu nadstandardních funkcí!
S funkcí voice mail již nikdy nepromeškáte žádný důležitý hovor a co víc, zaznamenané zprávy si můžete přehrát kdekoli v dosahu Internetu. Chcete snížit provozní náklady a využít lépe potenciál vašich zaměstnanců, tím že je necháte pracovat z domova? Žádný problém, díky funkci virtual office jim můžete přepojovat hovory jako by právě seděli ve své kanceláři. Stejným způsobem propojíte i pobočky Vaší firmy a tím zcela zrušíte náklady za volání mezi kolegy z různých poboček.

WELL ePBX-100 tedy lze u zákazníka implementovat namísto analogové telefonní ústředny, šetřit mu tak náklady na komunikaci a navíc mu zpřístupnit řadu dalších funkcí, které u analogové telefonní ústředny jsou možné jen pomocí doplňkových zařízení nebo nejsou možné vůbec.

Jedná o jedinečný produkt s vynikajícím poměrem cena/výkon, a to i ve srovnání s analogovými PBX. Následně máte rychlou návratnost počáteční investice díky úsporám při telefonování přes internet a díky volání zdarma mezi vzdálenými uživateli.

K IP ústředně se připojí VoIP telefony či VoIP brány s připojenými analogovými telefony a vyřeší vnitrofiremní komunikaci přes VoIP po stávajícím ethernetovém rozvodu bez nutnosti telefonní kabeláže. IP ústřednu je možné propojit i do PSTN sítě pomocí gateways s FXO porty a využít již stávající telefonní linky (minimálně pro příchozí hovory). Díky IP ústředně můžete připojit vzdálená pracoviště a využívat volání zdarma mezi těmito pracovišti v rámci WELL ePBX-100. IP ústřednu můžete zaregistrovat k VoIP operátorovi a využívat levnější volání přes VolP do PSTN a např. i do zahraničí.

Do IP ústředny je možné nastavit volání přes více VoIP operátorů a vybírat si levnější volaní do určitých destinací.

 




Hlavní stránka  I  Produkty a služby  I  Certifikáty  I  Reference  I  Kontakty